IIFYM: Pozávodní plány na talíři

Přidáno před 2 years

Pěkný nedělní večer bobánci,

Po dvou hlavních soutěžích máme a i když se jich hezkých pár plánuje i na prázdniny, rozhodně se nevyrovnají tomu, kam se s domažlickýma chystáme v říjnu – aka MS WUAP v Německu.
..Čili asi tušíte, že moje povídačky stylem ,,Dám jarní/letní sezonu, a pak přes rok kvalitně a pomalu nabírat“ takový typický kulturistický kecy, LOL je ta tam, a kolem té 52 se budu muset ochomítat tak nějak po celou dobu.
A to znamená jediné – PLÁN! ..A ideálně vytisknout na nástěnku a vybarvit šesti různými barvami, protože jedině tak tomu Blanka přidá ty správné grády.

IIFYM: Pozávodní plány na talíři

sluníčko kytičky. Bavíme se přeci o jídle!

IIFYM jako takového se vzdát nehodlám, což vám ale asi nemusím říkat. Kuře na vodě jsem si užila poslední týden před soutěží, vařená cuketa už mi lezla i ušima a i když je ovoce a zelenina plné vitamínků… Sem tam nějaká snickerska nalámaná do kaše by mi prostě chyběla. Bez debat.

13167258_1615413265371965_866643685_n

.. a taky bych ráda viděla donutky jinde než na mých botičkách #somdospelazena

Nad tím, co vlastně budu dělat, jsem začala přemýšlet zhruba dva týdny před WUAPem v Praze.
Nechci si totiž měsíc a půl „užívat“ hromady jídla a potom na  začátku srpna na rychlo honit nějakou dietu, abych se vešla do potřebné váhovky, ani dopadnout jako minule, alias přežírat se vším možným, s následným utnutí kalorií v dny jiné a bohužel s totálním propadem tehdejších trojbojařských výkonů.
Potřetí se totiž na 50kg bench dostávat již nechci, děkuji pěkně.
Že si ale naopak potřebuji dát nějakou pauzu, snížit kortisol a dopřát si nějaké extra sacharidy, aby mi to lépe myslelo při všech předtermínech zkoušek, které jsem si aktivně zapsala (a ze které mě taky aktivně v pátek vyhodili😀 ), jsem věděla jistě.
/A volba, že bych pár měsíců nic nepočítala pro mě v úvahu nepřipadá, pokud vás napadla i tahle varianta. Takhle jsem spokojená, nijak mě to neobtěžuje master i v restauraci a dobře s tím dokážu ovlivnit výsledky prakticky každého tréninku, tečkaa/

Omáčku máme, pojďme se přesunout k číslům

DEN POTÉ
Po slovenské soutěži jsem si v neděli naplánovala pravý nefalšovaný cheat, zalehla k televizi, nechala si přinést k medovníku lžíci a střídala ho s pár balení kolonád a další řádkou věcí, které vám ani nebudu zmiňovat, protože o prasení tenhle článek nebude. Jsem přece spořádaná dívka!
maxresdefault-horzSuma sumárum vám tenhle den nijak odborně nevysvětlím, Blanka si jen chtěla dát pořádně do čumáku a udělat mamince radost, že ji holčička zase papá.
Protože na narozeniny jsem si s mamuš zachroupala řapíkatý celer a na rozjezd zeleninapárty jsem si dala okurku. girls gone wild

Tento týden už byl o něco strukturovanější.
Žádné ponedělní hladovění se nekonalo, naopak jsem zůstala v surplusu a přetrvávám až do neděle další. 2350 kcal na den, extra kalorie převážně v sacharidech, z větší části  v nějaké komplexnější formě (rýže, vločky, alias brofood), ale zároveň i s větším množstvím ovoce.
Proč? Jelikož se před závody sacharidy pohybovaly kolem stovky, a i když jsem částečnou energii nahrabala na tucích, mozek se horko těžko soustředil na učení a bez extra melatoninu v tabletách bych se nejspíš ani nevyspala. Narozdíl od tohoto týdne, kdy jsem spala dokonce až do půl sedmé!! A jak již bylo zmíněno, konec letního semestru klepe na dveře a poslední co potřebuji, je být extra vytěkaná jen pro to, abych neměla zalité bruško, protože to učebnici matiky zrovna toto zajímá úplně nejvíc. A taky tím eliminuji minulé podzimní pozávodní záchvaty přejídání, protože poměrně velké množství jídla (oproti předchozím týdnům) mám naplánované a sníst to musím, i kdyby trakaře padaly. A na co záchvatit, když už máte plný pupík a chcete jen jít spát.
Stoprocentně se mi za ten týden zvýší váha, a nebude to jen zadržování vody (i když tu teď zadržuji solidně a v obličeji vypadám jak syslíček). Ale upřímně, s vidinou následujících týdnů je to to poslední co by mě zrovna trápilo. A aby se náhodou nějaký stresový červík vzadu na kebuli nevyskytl, následující dva týdny se na váhu ani nechystám. Pro jistotku
Tréninky: dva, jeden HIIT a v neděli první nájezd na dosavadní trénink, samozřejmě bok po boku s Adélkou.

13108772_1085283964890116_106064412_n

Ovesná, borůvky a vejce hniličko (?). Ne, nedělám si srandu, ne, nejsem těhotná a jo, je to prostě boží.

Následující týdny už budou víceméně všechny podobné. Až na začátek července, kdy s princeznama chystáme 10K challenge, hohohoho
První týden cca 1700kcal/den, střídání dnů s vyššími a nižšími sacharidy i tuky – protože určitá balanc mezi dny, kdy se cpu ovesnou kaší s ovocem a proteinovými lívanečky s pořádnou dávkou ořechového másla mě baví nejvíc, s jedním REFEED dnem o víkendu – alias navýšení o extra 100-150g sacharidů v kombinaci s obědem/večeří v restauraci s rodinou, větrníkem s Adel u Erharta nebo mraženou zmrzlinu s Haňulkou.

13256602_243058392716607_306618864_n

A nebo třeba brunch s Tomem a Zuzankou

Přes týden jsem totiž relativně dost zaměstnaná a pokud si můžu urvat jen trochu kalorií s tím, že si díky tomu zajdu o víkendu někam s přáteli bez nějakého většího zásahu do jídla ve zbytku dne, neváhám ani minutu!

Tréninky jako před MČR, 4x týdně s tím, že tři dny jsou pouze trojbojařské a ke čvrtému kromě HIITu ještě pár, i protahovacích, cviků na ramena, abych vyrovnávala střídavý úchop a pomalu ale jistě pracovala na těch sexy 3D ramínkách, o kterých se mi v současnosti může jen zdát.
Na začátku července se to možná trochu změní, jelikož ubude škola, vzdálenost mezi novým bytem a arenkou a nejspíš se budu učit základy sportu trochu jiného, který eventuelně posune trojboj na druhou kolej. Ale uvidíme uvidíme.
Dále pak se bude jídlo už jen pomaličku, po pár desítkách sacharidů i tuků zvyšovat (alias taková malá, pseudo reverzka), aby se udržovací energetická hodnota zvyšovala a já si v klidu mohla užít dostatečného jídla i trochu toho beach body.
I když s vycpanou podprsenkou.

Takže tak.
Zpátky k učivu, ať mě nevyhodí i z té další.
Pusinku!


Filed under: IIFYM