IIFYM jídelníček – 31.1./2175kcal

Přidáno před 4 years
IIFYM jídelníček - 31.1./2175kcal

Dobré, i když pondělní ráno!

V rámci zlepšování karmy po pár dnech opět přidávám nový článek, tentokrát na vyžádání.
Den na talíři.
Lets eat!

S reverzní dietou, o které čekejte článek ve čtvrtek (na stopro, budu ho psát totiž asi za pět minut) jsem se postupně dostala z 1600 na nějakých 2100-2300 kcal na den.
Do toho jednou týdně (cca) mám refeed, a to vždy, když prostě cítím, že tělo potřebuje nějakou extra energii.
Žádná přesná čísla v ten den nemám, jediné, co si hlídám, abych měla čísla 3000kcal+

Jak jsem psala tu, na fejsbuček, poslouchám svoje tělo. Díky tomu na nějaké záchvatovité přejídání nemám ani pomyšlení, v každém tréninku se mi daří lépe, než v tom předešlém. A tak to má být. Další den nijak neubírám, ostatně o tom se můžete přesvědčit právě teď, jelikož refeed byl den předešlý.

Co do maker nepočítám i když bych možná měla, ale who cares
Jsem totiž v mimosezóně a nějaký šušně mě prostě nezajímaj.
Preworkout (jednu odměrku cellucorC4
Bcaa po tréninku 5g, ty nejlepší tropic od myprotein, creatin
Každodenní 2 tobolky rybího oleje
Ranní kávu s mlékem
Esspresso s trochou mléka
Kostku bujonu

Před tréninkem
Jelikož jsem se i přes refeed vzbudila poměrně hladová, před ranním tréninkem (v půl 6) padl s kávou s rýžovým mlékem i jeden banán.

Po tréninku
Jak jsem zmínila, ihned po tréninku creatin a bcaa, a k snídani 3 vejce, 50g rýže (za syrova), půlku pytlíku mražené zeleniny, trochu oleje a 200g žampionů.
A samozřejmě kotel srirachy, protože bez ní Blanice neexistuje.

Představte si to prosím, jako krásnou omeletu s rýží a zeleninou, a ne jako hromádku vaječného neštěstí.
A nebo, že jsem to vlastně takhle pokazila pro vás, abyste si nemysleli, že všechny mé pánevní výtvory (což zní hůř, než to myslím) vypadají na výstavu v Národní galerii.


S banánem 665kcal 94S 17T 34P


Odpolední návštěva Simonky a Anet
<3<3
Svačina
Banán a lžíce BUFF BAKE coffee beans almond butter, jelikož je to poslední dobou má nová závislost. TAK SKVĚLÝ ořechový máslo! Ježiši!
343kcal 39S 15T 12B

Oběd
800g mrkve, vývar, kari, sůl, pepř a navrch cottage. A pokračujeme s polévkaselfie!
492kcal 80S 8T 25B

Večeře
Protože carbs after dark je největší rebélie a roste potom zadek jako z vody. HEŠTĚG BLANKAVĚDÁTOR
Banán, půl lžíce BUFF BAKE, půl odměrky QUEST proteinu, 70g granko hvězdiček (:D), odtučněný tvaroh.
688kcal 98S 12T 47B

Dohromady  2175kcal, 311S 51T 118B

Mějte skvělý týden! :)
B.